2016. június 24., péntek

Myrtill-kritika #2 - Egy másik valóság

Sziasztok!
Ma Kovács Petra Egy másik valóság című Miraculous fanfictionjét fogom kritizálni. Petrától szeretnék elnézést kérni, hogy ennyi időn keresztül nem csináltam meg. :) A kritika lehet, hogy kicsit kusza lesz, az okát lejjebb kifejtem.

                                                                                BLOG
 KÜLSŐ
Fejléc: Gyönyörű, de nekem nem nyerte el a tetszésem, viszont a színvilága csodálatos. Számomra furcsa.
5/2
Design: CSO-DÁ-LA-TOS. Brynn kitűnő munkát végzett, amit megszokhattunk tőle, de van egy olyan dolog, ami olyan picike, de mégis fontos, amit elrontott. A chatben a nevek színe. Teljesen elüt a designtól. Az pedig, hogy a chat modult úgy nevezted el, hogy chat, de nem noir, az számomra nagyon nevettető volt.
5/4


TÖRTÉNET: 
Nagyon tetszett. Magát a sorozatot is végig láttam, ebből kifolyólag szerencsére képben voltam a történet olvasása közben. Baromi jól fogalmazol! Élmény olvasni a blogodat. Fordulatos, és csak néhány helyen találtam elgépelést, az is a prológusban volt.

A kritikával senkit nem szerettem volna megbántani, illetve szeretnék elnézést kérni Petrától, hogy nem fejtettem ki jobban a véleményemet, csak egyik osztálytársam meghívta az osztályt pár napra a Balatonra, és páran fenn maradtunk egész éjszaka szerdáról csütörtökre, ahol egy "kis" alkohol is előkerült, ami érzem, hogy hatott, de az előző két napon is max 3 órát aludtuk, tegnap este meg 10 körül ért be a vonatunk, ami megint késői lefekvést jelentett.

Szeretnék neked sok sikert kívánni a bloggal és a blogolással kapcsolatban:


                                                                                                              Myrtill Meyerhold





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)