2016. augusztus 17., szerda

Cat - Kritika #2 - Stepfanie Scott - Secret a little rendezvous


Kinézet: 

Nekem nagyon tetszik ez a rózsaszínes, vagy narancs esetleg inkább világos barna szín. Illik a blog hangulatához és ezzel a virágos szövegháttérrel is nagyon jó. A fejléc nagyon szép lett, gratulálok Szimy-nek! Nagyon- nagyon tetszik, minden tökéletesen ki van vágva, a helyek is, szereplők is és a felirat is szépen vagy elhelyezve. Egyedül egy problémám van az pedig az, hogy nincsen felül a főoldalak mellett több menüpont ( szereplők, fejezetek, trailer, versenyre jelentkezések,kritikák,  stb.) és nem találtam Chatet. Ha ezen esetleg változtatnál, akkor nem tudnék semmibe belekötni!  

Pontszám: 10/8 


Trailer: 

Sajnos nem találtam trailert, és ezt nagyon sajnálom mivel igen érdekesnek találom a történetedet, így szívesen megnézte volna. Javaslom orvosold ezt a problémát, és keress meg valakit ezzel. 
Pontszám: 2/ 0

Történetről: 

Maga a történet nem fanfiction, sem fantasy, egyszerű hétköznapi emberek szerepelnek benne. Réka egy átlagos tinilány, aki a saját élete nyomorúságával foglalkozik, míg nem bekerül a képbe Gábor atya.. Akibe beleszeret. Van egy-két kritikus, akik azt mondanák, hogy átlagos sztori, nem izgalmas, beteges szerelem, illetve Gábor atya pedofil, stb. Nekem csak a szerelem jutott eszembe.. Nekem tetszett a fogalmazásod, a történet, érdekes. Várom a folytatást, mivel tudtam azonosulni Réka karakterével, és rendezetten vezeted a blogot!

pontszám: 10/ 10

Helyesírási hibák: 

Néhány helyen voltak elírások, amik nem annyira feltűnőek, de azért mégis ott vannak. Olvastam is, hogy nyilván te is észre vetted ezeket, hiszen a fejezetek előtt bocsánatot is kértél. Javaslom orvosold ezeket is, esetleg ha találsz egy bétát, akit alkalmasnak találsz, fogadd fel, hogy segítsen neked. Nem voltak olyan szörnyen nagy hibák, de hosszú távon zavaróakká válhatnak. A fogalmazásod nagyon tetszett.  

pontszám: 10/9

Összpontszám: 32/ 27

Összességében nekem nagyon tetszett a blogod. Bemutatja egy "átlagos" lány életét, aki küzd az ellen a szerelem ellen amire annyira vágyik, lehetetlenül, ugyanakkor mégsem csillapodik. Ajánlani tudom azoknak, akik igényes, szép, rendezetten vezetett blogot szeretnének olvasni, kissé depis mégis szerelmes történet Gábor atyával és Rékával a főszerepben. Ami pedig engem illet semmiképp ne hagyd abba a blogot! :)



További szép délutánt kívánok mindenkinek! :)
Ölel titeket:
Cat L. Loud  

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm! Komolyan, ezzel feldobtad az estém. :D
    Trailerre gondoltam már, ráadásul, mint észrevehetted, nagyon ritkán vannak részek, stb. De, amint elérem a 10. részt csináltatok! :)
    xxF

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, neki, hogy feldobhattam!
      Rendben, kíváncsian várom! Ha esetleg nem találnál készítőt nálunk találhatsz, esetleg tudok javasolni másokat, akiket ismerek és nekem szoktak készíteni ( ha nincs kedvem magamnak elkészíteni :s). :)

      További szép napot! :)

      xxCat

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)