2016. november 3., csütörtök

Cat - Teljes design, egy elvihető fejléc

Sziasztok bogyócák! 

Ma egy teljes design átalakítást hoztam nektek, amit Moncsi_Tommo -nak készítettem a Story Of My Life című blogjára.

/Előtte képet sajnos elfelejtettem készíteni *sad emoji*/

Story Of My Life written by Moncsi_Tommo




Több fejléc verziót is készítettem, mire a felső lett a végleges, ezeket is megmutatom.





És hoztam nektek egy elvihető fejléct. Na ki ismeri fel az én fejléc alanyom? :3

Ha esetleg tetszik a fejléc vigyétek nyugodtan, hisz nektek készült. A szokásos kérésem lenne írjátok meg és tüntessétek fel a blogon kitől van. Ha felirat nélkül kellene más szöveggel dobjatok egy mailt és rávésem azt a címet amit szeretnétek. Ha esetleg az én "régi módi" design készítésem tetszik és szeretnétek rendelni állok rendelkezésetekre, amennyiben normálisan megfogalmazott kifejtett rendelést kapok. Kinek melyik tetszik jobban? :) 

Ölel titeket:
Cat L. Loud

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)