2016. december 31., szombat

Ég veled 2k16 - Good bye 2k16 (zenék, képek) // Cat L. Loud

Sziasztok drágáim!


Igazából eléggé eltűntem az utóbbi időben, amit igazán restellek. Elkészítettem pár rendelést de a kritikákkal eléggé lemaradtam, amiket igyekszem majd pótolni!
Nos azon agyaltam, miközben nézegettem a wattpad-et, hogy elkezdem gyakorolni a könyvborító készítést és majd kiteszem a gyakorlásaimat.
De mivel ez csak egy ilyen kis közérdekű titok, inkább belekezdek a lényegesbe, összegyűjtöttem pár számot amik ilyenkor nekem is felszokták dobni a hangulatomat Szilveszter napján.

Íme pár:

Hurts - All I Want for Christmas Is New Year's Day



Bon Jovi - New Year's Day


U2 New Year's Day


PENTATONIX - NEW YEARS DAY



Alan Walker - Alone


Alan Walker - Sing Me To Sleep


Alan Walker - Faded





The Chainsmokers ft. Daya - Don't Let Me Down 



Calvin Harris - My Way (Official Video)



The Chainsmokers ft. Halsey - Closer 



Major Lazer feat. Justin Bieber & MØ - Cold Water 

The Chainsmokers ft. XYLØ - Setting Fires 
/ itt az eredeti lyric videót szerettem volna betenni, mert azt imádom, de ez a retek nem engedte.. sorry *sad cat* / 



Rag'n'Bone Man - Human (Official Video) 
/Egyszerűen imádom, nincsenek rá szavak mennyire szeretem./ 





Zara Larsson - Ain't My Fault (Official Video)



The Chainsmokers  ft. Phoebe Ryan - All We Know
/Azt hiszem hivatalosan is megállapíthatjuk, hogy The Chainsmokers fan lettem. Rászoktam, lel.. de több szám már nem lesz tőlük/ 

Bassjackers vs Skytech & Fafaq - Pillowfight (Official Music Video)
/ Ezt is imádom, a hivatalos vidivel.. nem hiába  18 leszek, mégis meglátom a plüsst és elkezdem üvölteni, hogy csillámpóni (főleg Fercsusznak az osztálytársamnak), micsoda érettség  lel../ 



R3HAB & Skytech - Everything
/eredeti videóval dettó nem tölti be, anime fanok előnyben <3/ 




Axel Thesleff -  Bad Karma




Diplo - Revolution (SEAN&BOBO REMIX)


Tinashe ft. Chris Brown - Player  





Justin Bieber - I'll Show You


Skrillex and Diplo - "Where Are Ü Now" with Justin Bieber (Official Video)


Calvin Harris & Disciples - How Deep Is Your Love


Nirvana - Come As You Are
/ Legjobb, legtökéletesebb, örökkön örökké Nirvana.♥/



Ég veled 2016, üdv 2017! 





























Utoljára pedig szeretném egy kedvenc  idézettel és egy számomra nagyon fontos számmal megköszönni, hogy velem illetve a lányokkal voltatok 2016 -ban, remélem vagyis reméljük 2017-ben is velünk maradtok! ♥





Most már tényleg ég veled 2016 és hozzál boldogságot 2017 ( illetve az érettségizőknek sok sikeres érettségi t😅😂) ! ♥🎆🎇

Jövőre találkozunk! 
Aki erre gépelgetett ma és rontotta a levegőt:
Cat L. Loud


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)