2017. július 19., szerda

Elvihető fejlécek - Cat L. Loud

Sziasztok Drágáim!


Ma hoztam nektek pár elvihető fejlécet. A textúrák a háttérben lehet ismerősek lesznek, mivel Perrie - vel bár nem beszéltünk össze mégis sikerült ugyanazokkal dolgozni - amiket ő tegnap megosztott veletek én is a héten letöltöttem *mosoly* -. Szóval gondoltam megmutatom nektek és ha gondoljátok vihetitek. Ha esetleg más felirat kellene bátran írjatok rám és írjátok meg a fejléc számát illetve a blog címét. 

1.

2.

 3.


Egyet pedig tényleg mutatóba hoztam mivel bár nem a legtökéletesebb, de beleszerettem a hangulatába és bevallom amikor ezt készítettem valakire gondoltam és úgy döntöttem írok majd egy kisebb novellát és talán ez lesz a fejléc. (Igen, ez még a késői jövő, mert a blogolásból sose növök ki. Ahogy a mamáék kötnek én így blogolok majd vén koromban is. *mosoly*)


További szép nyári szünetet nektek! 
Ölel titeket:
Cat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)